Повернення та скарги
Ми знаємо, що повернення та скарги можуть бути складними. Сподіваємося, що замовлені вами товари виправдали ваші очікування. Однак, якщо ви хочете повернути, обміняти товар або подати скаргу, ми зробили все можливе, щоб спростити для вас цей процес. Виберіть розділ нижче:
- ЗРУЧНЕ ПОВЕРНЕННЯ
- ТОВАРИ, ЯКІ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ПОВЕРНЕННЮ
- НАША ПОЛІТИКА ПОВЕРНЕННЯ
- ЗРОБИТИ ПОВЕРНЕННЯ
- ОБМІН
- СКАРГИ
1. Wygodne zwroty
1. ZGŁOŚ ZWROT W KILKU PROSTYCH KROKACH
Wystarczy, że klikniesz przycisk nadaj przesyłkę zwrotną, który przeniesie Cię do formularza Wygodnych Zwrotów - dzięki temu wyślesz paczkę z domu, Żabki, czy paczkomatu bez konieczności drukowania etykiety i skomplikowanego logowania.
2. PRZYGOTUJ PRZESYŁKĘ ZWROTNĄ
Spakuj produkty, które chcesz zwrócić. Upewnij się, że produkty, które spakowała/eś są bezpieczne.
3. POCZEKAJ NA ZWROT PIENIĘDZY
Pieniądze zwrócimy Ci w ciągu 14 dni od zaakceptowania Twojego zwrotu.

Wygodne zwroty zapewnia AlleKurier
2. TOWARY NIEPODLEGAJĄCE ZWROTOWI
1. Zgodnie z prawem konsumenckim, produkty takie jak: bielizna, butelki, kosmetyki oraz środki higieny NIE PODLEGAJĄ ZWROTOM / WYMIANOM.
2. Jeśli klient chce zwrócić produkt wchodzący w skład zestawu promocyjnego (produkt w pełnej cenie + produkt przeceniony/gratis) musi zwrócić cały zestaw.
3. Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT.
3. Nasza polityka zwrotów
1. Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Jeśli minęło 14 dni od doręczenia zakupów, niestety nie możemy zaoferować zwrotu gotówki. W wyjątkowych przypadkach przekroczenia terminu zwrotu prosimy o kontakt mailowy - postaramy się zaproponować satysfakcjonujące rozwiązanie.
2. Produkty kupione w sklepie stacjonarnym nie podlegają zwrotowi – istnieje możliwość wymiany na inny produkt lub bon podarunkowy w naszym sklepie.
3. Aby dokonać zwrotu / wymiany, towar nie może nosić znamion użytkowania, musi być w takim stanie, w jakim klient go otrzymał. Musi posiadać metki (jeśli były przytwierdzone przez producenta), nie może być uprany. Musi również być odesłany w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.
4. Dokonaj zwrotu
1. Aby dokonać zwrotu, prosimy o wypełnienie formularza i dołączenie go do przesyłki. Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, uprzejmie prosimy o odręczne wypisanie potrzebnych danych na kartce lub przesłanie formularza mailem.
2. Z przyczyn logistycznych nie przyjmujemy zwrotów w sklepie stacjonarnym. Wysyłka zwrotu na adres magazynu daje klientowi pewność, że zwrot nie zaginie i zostanie doręczony bezpośrednio do osoby odpowiedzialnej za dział zwrotów i reklamacji, dzięki czemu zostanie szybko i sprawnie rozpatrzony.
3. Zwracane rzeczy należy odesłać kurierem na adres magazynu podany poniżej:
ul. Wał Miedzeszyński 377
03-980 Warszawa
4. Jeśli Twój zwrot zostanie przez nas zatwierdzony, niezwłocznie dokonamy przelewu środków na wskazany przez Ciebie numer konta bądź wystawimy bon na daną kwotę do wykorzystania w naszym sklepie (w zależności od wybranej opcji w formularzu).
5. Zastrzegamy sobie 14 dni na rozpatrzenie zwrotu.
6. Zwrot należy odesłać na własny koszt dowolnym kurierem. Nie odbieramy paczek z paczkomatów, punktów odbioru ani z poczty.
5. Wymiana
1. Wymiany produktów można dokonać jedynie w sklepie stacjonarnym. Jeśli nie macie Państwo możliwości odwiedzić nas stacjonarnie, wymiana towaru polega na odesłaniu produktów w formie zwrotu zgodnie z procedurą opisaną wyżej i złożeniu nowego zamówienia w sklepie online.
2. Uprzejmie prosimy o odesłanie produktów wraz z wypełnionym formularzem zwrotu – dzięki temu jesteśmy w stanie sprawnie przeprowadzić procedurę odesłania środków na Państwa konto.
6. Reklamacje
1. Podstawą do przyjęcia reklamacji jest nadesłanie mailem na adres sklep@funwind.com.pl wypełnionego formularza reklamacji wraz z dowodem zakupu. Prosimy o załączenie zdjęć obrazujących defekt. Reklamacje w innej formie nie będą przyjmowane. Dołożymy wszelkich starań, aby Państwa reklamacja została rozpatrzona jak najszybciej.
2. Państwa reklamację załatwiamy zgodnie z decyzjami producenta.