Zwroty i reklamacje
Wiemy, że zwroty oraz reklamacje towaru bywają skomplikowane. Mamy nadzieję, że zamówione produkty spełniły Twoje oczekiwania, jeśli jednak chcesz dokonać zwrotu, wymiany lub chcesz złożyć reklamację, zrobiłyśmy co w naszej mocy by ułatwić Tobie ten proces. Wybierz sekcję poniżej:
- WYGODNE ZWROTY
- TOWARY NIEPODLEGAJĄCE ZWROTOWI
- NASZA POLITYKA ZWROTÓW
- DOKONAJ ZWROTU
- WYMIANA
- REKLAMACJE
1. Wygodne zwroty
1. ZGŁOŚ ZWROT W KILKU PROSTYCH KROKACH
Wystarczy, że klikniesz przycisk nadaj przesyłkę zwrotną, który przeniesie Cię do formularza Wygodnych Zwrotów - dzięki temu wyślesz paczkę z domu, Żabki, czy paczkomatu bez konieczności drukowania etykiety i skomplikowanego logowania.
2. PRZYGOTUJ PRZESYŁKĘ ZWROTNĄ
Spakuj produkty, które chcesz zwrócić. Upewnij się, że produkty, które spakowała/eś są bezpieczne.
3. POCZEKAJ NA ZWROT PIENIĘDZY
Pieniądze zwrócimy Ci w ciągu 14 dni od zaakceptowania Twojego zwrotu.
Wygodne zwroty zapewnia AlleKurier
2. TOWARY NIEPODLEGAJĄCE ZWROTOWI
1. Zgodnie z prawem konsumenckim, produkty takie jak: bielizna, butelki, kosmetyki oraz środki higieny NIE PODLEGAJĄ ZWROTOM / WYMIANOM.
2. Jeśli klient chce zwrócić produkt wchodzący w skład zestawu promocyjnego (produkt w pełnej cenie + produkt przeceniony/gratis) musi zwrócić cały zestaw.
3. Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT.
3. Nasza polityka zwrotów
1. Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Jeśli minęło 14 dni od doręczenia zakupów, niestety nie możemy zaoferować zwrotu gotówki. W wyjątkowych przypadkach przekroczenia terminu zwrotu prosimy o kontakt mailowy - postaramy się zaproponować satysfakcjonujące rozwiązanie.
2. Produkty kupione w sklepie stacjonarnym nie podlegają zwrotowi – istnieje możliwość wymiany na inny produkt lub bon podarunkowy w naszym sklepie.
3. Aby dokonać zwrotu / wymiany, towar nie może nosić znamion użytkowania, musi być w takim stanie, w jakim klient go otrzymał. Musi posiadać metki (jeśli były przytwierdzone przez producenta), nie może być uprany. Musi również być odesłany w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.
4. Dokonaj zwrotu
1. Aby dokonać zwrotu, prosimy o wypełnienie formularza i dołączenie go do przesyłki. Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, uprzejmie prosimy o odręczne wypisanie potrzebnych danych na kartce lub przesłanie formularza mailem.
2. Z przyczyn logistycznych nie przyjmujemy zwrotów w sklepie stacjonarnym. Wysyłka zwrotu na adres magazynu daje klientowi pewność, że zwrot nie zaginie i zostanie doręczony bezpośrednio do osoby odpowiedzialnej za dział zwrotów i reklamacji, dzięki czemu zostanie szybko i sprawnie rozpatrzony.
3. Zwracane rzeczy należy odesłać kurierem na adres magazynu podany poniżej:
ul. Wał Miedzeszyński 377
03-980 Warszawa
4. Jeśli Twój zwrot zostanie przez nas zatwierdzony, niezwłocznie dokonamy przelewu środków na wskazany przez Ciebie numer konta bądź wystawimy bon na daną kwotę do wykorzystania w naszym sklepie (w zależności od wybranej opcji w formularzu).
5. Zastrzegamy sobie 14 dni na rozpatrzenie zwrotu.
6. Zwrot należy odesłać na własny koszt dowolnym kurierem. Nie odbieramy paczek z paczkomatów, punktów odbioru ani z poczty.
5. Wymiana
1. Wymiany produktów można dokonać jedynie w sklepie stacjonarnym. Jeśli nie macie Państwo możliwości odwiedzić nas stacjonarnie, wymiana towaru polega na odesłaniu produktów w formie zwrotu zgodnie z procedurą opisaną wyżej i złożeniu nowego zamówienia w sklepie online.
2. Uprzejmie prosimy o odesłanie produktów wraz z wypełnionym formularzem zwrotu – dzięki temu jesteśmy w stanie sprawnie przeprowadzić procedurę odesłania środków na Państwa konto.
6. Reklamacje
1. Podstawą do przyjęcia reklamacji jest nadesłanie mailem na adres sklep@funwind.com.pl wypełnionego formularza reklamacji wraz z dowodem zakupu. Prosimy o załączenie zdjęć obrazujących defekt. Reklamacje w innej formie nie będą przyjmowane. Dołożymy wszelkich starań, aby Państwa reklamacja została rozpatrzona jak najszybciej.
2. Państwa reklamację załatwiamy zgodnie z decyzjami producenta.